Zajímavosti

Aktuální téma podzimu roku 2013 je bezesporu neustálé dohadování uživatelů internetu o tématu přípojných vozidel nad 750kg ve spojitosti se skupinou B, potažmo s harmonizačním kódem 96. V minulém článku jsem přesně popisoval, jak to s "Béčkem" a přípojnými vozidly nad 750kg chodí, proto se tohle téma této problematice věnovat nebude. Zjistil jsem totiž novou skutečnost, že lidé nerozumí nejen pojmům týkající se nové legislativy, ale hlavně, ani neumějí vypočítat složení jednotlivých souprav, vlastně ani neví, co mohou mít na svém tažném zařízení zapojeno.
 
Zde jsou uvedeny výsledky ze sobotního sprint day, který v Popicích uspořádal Tuning Club Břeclav
 
Asi každý z nás se již na internetu setkal s těmito dotazy: „Jde dát turbo do HGT?“, „Mohu dát 2.0 20V turbo do mé 1.2?“ apod. Rozhodl jsem se napsat seriál článků, který by měl ukázat všem lidem, že to opravdu lze a proč se do takové přestavby (ne)pouštět.
 
V tomto článku budeme zveřejňovat výsledky ze všech akcí, které jsme s našimi vozy navštívili. Hlavním důvodem je, abychom měli na jednom místě přehled všech časů pro srovnání.
 
V tomto článku se více seznámíme se soutěží Evropské auto roku a také se seznámíme s jejími výsledky. Jak se v článku sami můžete přesvědčit, italská scéna se historicky drží na předních příčkách žebříčku.
 
Podívejte se na srovnání rozměrů Fiatů Bravo staré a nové generace
 
 

Copyright (C) 2011 italpower.cz, Všechna práva vyhrazena.

webdesign web-systemy.net | webhosting 1hosting.cz | Publikační systém QuickWEB CMS | Mapa webu (sitemap) | Bazar Fiat | Tepelná čerpadla | Vložit inzerát ZDARMA